زنانی که مرگ و شجاعت را شرمنده کردند+عکس 18 شهریور 89 - 22:25
نوشته شده توسط : nahal

زنانی که مرگ و شجاعت را شرمنده کردند



 

 

به گزارش آخرین نیوز،بیشتر انسانها گمان می کنند پیری سن بازنشستگی و دست کشیدن از تلاش و انتظار مرگ است اما کسانیهستند که چنین فکر نمی کنند

بانکی در گزارشی به معرفی چند نفر از این افراد پرداخته که جور دیگری می اندیشند.

مسن ترین فردی که در دنیا در قید حیات است

آنتیسا خویچاوا، از اهالی سابق اتحادیه جماهیر شوروی ساکن جورجیا، متولد سال ۱۸۸۰ است. بدین ترتیب وی با ۱۳۰ سال سن سالخورده ترین فرد در زمان حاضر محسوب می شود.

148062_649.jpg

مسن ترین پزشک دنیا

دکتر والتر واتسون، مشهور به ” پاپا داک” به معنی بابا دکتر، تا به حال شاهد به دنیا آمدن ۱۸۰۰۰ کودک با کمک دستان خود بوده است. او در سن ۱۰۰ سالگی ، بیش از ۶۰ سال سابقه کاری پزشکی خود را پشت سر می گذارد.

148063_952.jpg

مسن ترین چترباز دنیا

گئورک مویس، زمانی که در سال ۲۰۰۹ به همراه نوه اش از بالای آسمان خراشی به پرواز در آمد به همگان ثابت کرد که او شجاعتش را با وجود گذر سن از دست نداده است. او هم اکنون ۹۷ سال دارد.

148064_818.jpg

مسن ترین کلاس اولی دنیا

ما زئوکسین، ۱۰۲ ساله، از اهالی چین با حضور در سر کلاس سال اول مدرسه به همگان ثابت کرده است که هیچ گاه برا ی تحصیل دیر نیست. او از ۱۳ سالگی در کارخانه ریسندگی کار کرده است و هرگز فرصت نکرده بوده به عنوان یک کودک بر سر کلاس درس حاضر شود. او می گوید نشستن بر سر کلاس درس، آرزویی بوده که امروز به حقیقت پیوسته است.

148065_532.jpg

مسن ترین بازیکن پینگ پنگ دنیا

در طی مسابقات بین المللی پینگ پنگ ۲۰۱۰ در چین در بین ۲۰۰۰ بازیکن شرکت کننده، درتی دی لو از استرالیا با ۱۰۰ سال سن، مسن ترین فرد شرکت کننده محسوب می شد. انگیزه و شوق او در این بازی ها ستودنی است.

148066_100.jpg

مسن ترین زنی که هرگز ازدواج نکرده است

کلارا مدمور، ۱۰۵ ساله، ساکن آمریکا، دختری که تا به حال هرگز ازدواج نکرده است. او علت این موضوع را مشغله بیش از حد خود در زندگی عنوان کرده است. او غرق شدن کشتی تایتانیک و جنگ جهانی اول را به خوبی به خاطر دارد.

148067_312.jpg

 

 





:: بازدید از این مطلب : 1216
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 19 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: